CS:GO Rekabetçi Kodları – En Önemlileri

CS:GO ya da Counter-Strike:Global Offensive’de en çok oynanılan mod rekabetçidir. En çok oynanmasının yanında performans arttırmak için  rekabetçi özel kodları ortaya çıkmaktadır. Bu sebeple de CS:GO rekabetçi kodları tüm oyuncular tarafından merak edilmektedir. Kodlar, konsola yazılıp aktif edildiğinde oyunda ki artan performans takımda ki oyuncular ve rakip oyuncular tarafından fark edilebilmektedir. CS:GO’da rekabetçi maçları çok önemlidir. Rekabetçi maçları kazanıldığında rütbe atlanmakta ve rütbe atlanıldığı zaman karışı takıma daha zor rakipler gelecektir.



CS:GO Rekabetçi Kodları – En Çok Kullanılanlar

CS:GO rekabetçi kodları

fps_max: Bu kod oyunda ki alınan kare sayısının artışında veya sabitlemede yardımcı olmaktadır. Kodun sonuna hangi sayı yazılırsa o kadar kare sayısı alınacaktır, eğer ki sıfır yazılırsa sınırsız yani maksimum değer alınmaktadır.

mat_monitorgamma 1.6: Rekabetçi maçlarında karanlık bölgelerde rakip takım oyuncularını görmek kimi zamanlar zorlaşmaktadır. Bu kod ile en yüksek parlaklık, aydınlık değeri alınmaktadır.

mm_dedicated_search_maxping: CS:GO’da alınan ping değerleri de rekabetçi deki performansı etkilemektedir. Bu kod konsola yazılıp, etkinleştirildiği zaman maç aranırken ping değerleri belirlenmektedir.

cl_radar_always_centered 0: CS:GO’da görüş mesafesi, geniş ve fazla bir görüntü çok önemlidir. Bu kod ile radar ortalanıp görüş mesafesi de artacaktır.

cl_radar_scale 0.4: Bir yandan radar da bu oyunda çok önemlidir, radara bakılarak tam olarak info verilip, gelen atış yönü de görülmesine sebep olmaktadır. Bu kod radarı genişletmek için işe yaramaktadır.

cl_hud_playercount_showcount 1: Oyuncuların takımda ki sayısını ya da profil fotoğraflarını görebilmeyi ayarlamak için işe yaramaktadır.

void_scale: Oyuncuların, oyun içinden konuştukları sesleri ayarlayabilmek için kullanılan koddur. Bu kod sıfır ile bir arasındadır.

viewmodel_offset_x 2: Oyun içerisinde silah tutuş yönü de görsel açıdan performansı etkilemektedir. Bu kod ile silahın tutuş yönü “x” ekseni üzerinde ayarlanabilmektedir.

viewmodel_offset_y 2: Aynı şekilde silah tutuş yönü “y” ekseni üzerinde ayarlamaya yardımcı olmaktadır.

viewmodel_offset_ z -2: Bu kod ile silah tutuş yönü “z” ekseni üzerinde ayarlanmaktadır.

cl_righthand: CS:GO’da silah hangi elde tutulmak isteniyorsa bu kod ile değişmektedir. Kodun sonuna sıfır yazıldığında silah “sağ” ele geçecek ve bir yazıldığında silah “sol” ele geçecektir.

r_drawtracers_firstperson 0: Silah ile ateş edildiğinde çıkan ışıltıları kapatmaktadır.

+cl_show_team_equipment: Takımda ki oyuncuların yerlerini ve sahip oldukları ekipmanları, silahları göstermektedir.



Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir